Оперативний звіт про роботу підприємства з 16 — 22 березня 2018 р.
Звіт за тиждень з 16.03.2018 по 22.03.2018 рік щодо виконаних робіт по житловим будинкам, які передані на обслуговування нашому підприємству.
За вказаний вище період виконано:
— заміна кульових кранів — 7 шт.;
— заміна с-ми ХВП – 2м/п;
— заміна с-ми ГВП – 8м/п;
— заміна с-ми опалення – 5м/п;
— скління — 2 адреси — 2,5 м2;
— прочищення каналізації – 15 адрес;
— прочищення зливової каналізації від снігу – 2 адреси;
— огородження небезпечних ділянок — 56 адрес;
— зняття бурульок – 7 адрес;
— прибирання прибудинкової території — за графіком.
Укладено договорів на обслуговування з мешканцями:
84% (13 976 шт.) від загальної кількості (19 661шт.), 5,2 % (1 018шт.) — повернуті мешканцями з пропозиціями та заходяться на додатковому розгляді.
Додатково зазначаємо, що за період з «02» березня 2018 року по «06» березня 2018 року надійшло 190 заявок, з них:
— аварійні – 109 ( виконано – 109 );
— технічне обслуговування – 29 (виконано – 29 );
— прибирання прибудинкової території – 10 (виконано — 10);
— поточні роботи – 9 (виконано — 3);
— відновлення освітлення – 33 (виконано – 29)
Відсоток виконання заявок станом на «22» березня 2018 року становить – 94%