Оперативний звіт про роботу підприємства з 23 лютого по 01 березня 2018 року
Звіт за тиждень з 23.02.2018 по 01.03.2018 рік щодо виконаних робіт по житловим будинкам, які передані на обслуговування нашому підприємству.
За вказаний вище період виконано:
— заміна кульових кранів — 15 шт.;
— заміна с-ми ХВП – 3 м/п;
— заміна с-ми ГВП – 5м/п;
— заміна с-ми опалення – 2м/п;
— ремонт продухів – 1 адреса;
— скління — 5 адрес — 6 м2;
— ремонт дверей — 2 адреси;
— прочищення каналізації – 17 адрес;
— прочищення зливової каналізації від снігу – 5 адрес;
— налаштування роботи насосу – 1 адреса;
— прибирання прибудинкової території — за графіком.
Укладено договорів на обслуговування з мешканцями:
84% (13 976 шт.) від загальної кількості (19 661шт.), 5,2 % (1 018шт.) — повернуті мешканцями з пропозиціями та заходяться на додатковому розгляді.
Додатково зазначаємо, що за період з «09» лютого 2018 року по «15» лютого 2018 року надійшло 190 заявок, з них:
— аварійні – 78 ( виконано — 78);
— технічне обслуговування – 46 (виконано – 42);
— прибирання прибудинкової території – 8(виконано — 8);
— поточні роботи – 9 (виконано — 2);
— відновлення освітлення – 49 (виконано – 47)
Відсоток виконання заявок станом на «01» березня 2018 року становить – 93%