Оперативний звіт про роботу підприємства за 09 — 15 лютого 2018 року
Звіт за тиждень з 09.02.2018 по 15.02.2018 рік щодо виконаних робіт по житловим будинкам, які передані на обслуговування нашому підприємству.
За вказаний вище період виконано:
— заміна кульових кранів — 15 шт.;
— заміна с-ми ХВП – 3 м/п;
— заміна с-ми ГВП – 8м/п;
— заміна с-ми опалення – 3м/п;
— ремонт продухів – 2 адреси;
— заміна засувок – 1 шт.;
— остіклення — 2,5 м2;
— встановлення козирка входу в під`їзд – 1 адреса;
— встановлення дверей — 2 адреси;
— прочищення каналізації – 15адрес;
— прибирання прибудинкової території — за графіком.
Укладено договорів на обслуговування з мешканцями:
84% (13 976 шт.) від загальної кількості (19 661шт.), 5,2 % (1 018шт.) — повернуті мешканцями з пропозиціями та заходяться на додатковому розгляді.
Додатково зазначаємо, що за період з «09» лютого 2018 року по «15» лютого 2018 року надійшло 192 заявок, з них:
— аварійні – 96 ( виконано — 96);
— технічне обслуговування – 46 (виконано – 42);
— прибирання прибудинкової території – 8(виконано — 8);
— поточні роботи – 4 (виконано — 1);
— відновлення освітлення – 38 (виконано – 35)
Відсоток виконання заявок станом на «15» лютого 2018 року становить – 94%