Оперативний звіт про роботу підприємства за 16 — 20 лютого 2018 року
Звіт за тиждень з 16.02.2018 по 22.02.2018 рік щодо виконаних робіт по житловим будинкам, які передані на обслуговування нашому підприємству.
За вказаний вище період виконано:
заміна кульових кранів — 26 шт.;
заміна с-ми ГВП – 7 м/п;
заміна с-ми ХВП – 11 м/п;
заміна с-ми опалення – 3 м/п;
заміна с-ми каналізації -35 п.м.
ремонт дверей – 14 шт.;
ремонт продухів — 6 м2;
прочищення каналізації – 31адрес;
відновлення освітлення – 28 адреса;
прибирання прибудинкової території — за графіком.
Укладено договорів на обслуговування з мешканцями:
84% (13 976 шт.) від загальної кількості (19 661шт.), 5,2 % (1 018шт.) — повернуті мешканцями з пропозиціями та заходяться на додатковому розгляді.
Додатково зазначаємо, що за період з «16» лютого 2018 року по «22» лютого 2018 року надійшло 153 заявки, з них:
— аварійні – 98 ( виконано — 98);
— технічне обслуговування – 52 (виконано – 50);
— прибирання прибудинкової території – 8 (виконано — 8);
— прочищення каналізаційної мережі — 31(виконано – 31)
— відновлення освітлення – 32 (виконано –30)
Відсоток виконання заявок станом на «22» лютого 2018 року становить – 97%